Організація освітньо- виховного процесу

 На високому рівні організовано навчально-виховний процес. Маємо гарну методичну базу, використовуємо новітні досягнення в педагогіці. Реально запроваджуються в освітній процес сучасні науково-методичні підходи:

- особистісно-орієнтований;

- діяльнісний;

- інтегрований;

- використання з максимальною продуктивністю як перевірених освітніх технологій, так і впровадження в практику інноваційних.

         Організація педпроцесу проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

      В ДНЗ прекрасна ігрова зала де знаходяться шкафи з іграшками, відеомагнітофон, телевізор. Організовані завідувачем та вихователем свята, розваги несуть справжнє естетичне задоволення дітям та батькам. 

   Мета співробітництва з родинами вихованців не обмежується якісним вихованням їхнього соціального замовлення щодо догляду, виховання та навчання дітей. Педагогічний колектив ДНЗ сприяє підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, питань навчання та виховання дошкільнят через проведення днів відкритих дверей, творчих звітів, батьківських зборів, оформлення батьківських куточків, консультувань.

   Добре відомо, що все, до чого пригорнулося серце в дитинстві, залишається назавжди. І саме тому наш дошкільний навчальний заклад це той, де дітям затишно і весело, де їх люблять і дбайливо доглядають. Тут піклуються про здоров'я дітей і про якісну підготовку до сучасної школи.

   В структурі робочого навчального плану виділено інваріантну, обов’язкову і варіативну частини, які забезпечують компетентність дитини згідно з вимогами Базового компонента дошкільної освіти.

Інваріантна складова Базового компонента реалізується відповідно до комплексних освітніх програм:

- програмою виховання та навчання дітей від двох до семи років «Дитина», наук. кер. Проскура О.В.,   (лист  міністерства  освіти і науки  України   від 08.12.2010  №1/11-11177);

- «Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку (авт. кол. Андрієтті О.О. та ін.) з використанням програмно-методичного забезпечення дошкільної освіти, рекомендованих Міністерством освіти і науки України та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

        Інваріантна частина визначає обов’язковий для дітей певного віку ступінь засвоєння знань, понять, забезпечує єдність освітнього простору України, створює необхідні умови для розвитку, навчання і виховання дітей, відповідно до Статуту Новоукраїнського ДНЗ (я/с). В інваріантній частині визначено об'єм часу, відведений на неперервну безпосередню освітню діяльність згідно освітніх ліній, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.

       Варіативна частина навчального плану сформована з урахуванням направленості функціонуючих в закладі груп дітей дошкільного віку і пріоритетних направлень діяльності, враховує й відбиває в змісті регіональні, індивідуальні особливості розвитку дошкільника.

          З метою реалізації варіативної частини Базового компонента відпрацьовані певні напрями роботи з художньо – естетичного розвитку дітей та з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей, які здійснюються відповідно до   комплексних освітніх програм:

- програмою з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (лист Інституту інформаційних технологій змісту освіти    від 08.11.2013 № 141/12-Г-632);

- программою художньо – естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості», схваленою Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України ( лист Інституту інформаційних технологій змісту освіти    від 25.05.2012 № Г- 106).

          Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально – особистісного розвитку дітей дошкільного віку в сктруктурі неперервної освіти.